Z okazji jesiennych premier seriali kryminalnych ,,Midsomer Murders” S20, ,,Mallorca Files” S2 & ,,Death in Paradise” S10, opracowaliśmy kreatywną kampanię promującą nowości na kanale BBC First.
Wszystko, czego potrzebujesz, by zostać w domu i oglądać kryminały, to dobre alibi!
Koordynowaliśmy produkcję interaktywnego wideo z Borysem Szycem, który dzieli się swoimi umiejętnościami aktorskimi, aby pomóc widzom wymknąć się ze spotkań towarzyskich i… wskoczyć w wygodny dres, okryć się ciepłym kocem i celebrować jesień oglądając ulubione seriale kryminalne na BBC First!
Interaktywny film instruktażowy opublikowany na kanale YT BBC First, pozwalał na samodzielny wybór okoliczności, które potencjalnie zagrażają wieczornym planom widza, a jego 4 alternatywne zakończenia ułatwiły personalizację.
Borys Szyc poinformował o akcji na swoich profilach na Instagramie i Facebooku kierując na kanał YT BBC First.
Wydarzenie zostało wsparte komunikacją wśród różnego rodzaju mediów: kulturalnych, brandowych, telewizyjnych, lifestylowych, plotkarskich. Jego komercyjny charakter został doceniony m.in. przez wirtualnemedia.pl, tvtrend.pl, czy media2.pl. Wideo ukazało się zarówno na portalach opiniotwórczych, jak i lokalnych.