Przygotowując się do premiery 29. sezonu Top Gear w Polsce napotkaliśmy trudności, które przyniosła za sobą pandemia, dlatego skupiliśmy się na działaniach w obszarze SoMe. Do promocji programu zaangażowaliśmy znaną i lubianą parę influencerów – Joannę Koroniewską i Macieja Dowbora oraz kierowcę rajdowego - Kubę Przygońskiego, którzy zmierzyli się z ,,BBC Brit Challenge’’.
Uczestnicy przetestowali na drodze kultowe modele samochodów w duchu klasycznego programu Top Gear - czyli doprawiając wszystko solidną dawką rywalizacji. Pojazdy oryginalnie wyprodukowane w FSO ponownie opuściły fabrykę, by podążyć trasą, którą wyznaczało 5 miejsc związanych z lokalną historią motoryzacji, a to wszystko pod presją czasu!
Akcja została ogłoszona w mediach społecznościowych w dniu kręcenia i dokładnie zrelacjonowana w Insta Stories przez uczestników, ale o tym kto wygrał widzowie mieli się dowiedzieć z całego filmu opublikowanego na kanale YouTube "Dowbory Be Happy".
Publikacje na temat BBC Brit Challenge i Top Gear pojawiły się w największych plotkarskich i motoryzacyjnych portalach internetowych oraz prasie codziennej.