PR, Event

Rojst – premiera oryginalnej produkcji Showmax

Zakres działań:
kampania PR, media, koordynacja eventu, strategia komunikacji, wysyłka kreatywna
Klient:
Showmax / 2018

Brief

Wypozycjonowanie i promocja serialu Rojst, jako blockbustera poprzez
skrojone na miarę działania PR.

Inwestowanie w polskie produkcje i lokalne talenty stanowiło ważny element w strategii Showmax i jednocześnie było tym, co wyróżniało markę na tle konkurencji. Konieczne było dotarcie do zróżnicowanego grona odbiorców, zbudowanie świadomości nowej produkcji oraz stopniowe i ciągle rozbudzenie ciekawości u potencjalnego widza.

Strategia

Dla osiągnięcia złożonego celu - zbudowania świadomości, rozbudzenia i utrzymania zainteresowania serialem oraz skutecznie budowanego napięcia w oczekiwaniu na premierę - stworzona i realizowana przez nas strategia komunikacji zakładała m.in.:

  • Organizację dnia mediowego na planie zdjęciowym
  • Obsługę biura prasowego
  • Organizację pokazu przedpremierowego dla krytyków i liderów opinii
  • Kreatywną wysyłkę prasowę nawiązującę do klimatu lat 80-tych, stanowiącą oś wydarzeń w serialu
  • Wsparcie komunikacyjne premiery teledysku Brodki i A_Gima do utworu „Wszystko, czego dziś chcę”
  • Koordynację relacji z mediami podczas konferencji prasowej
  • Stworzenie niestandardowych materiałów prasowych w formie gazety – Kuriera wieczornego – odwzorowanego 1:1 z serialu Rojst.

Efekty

W oparciu o przyjęte założenia, konsekwentnie i systematycznie realizowana przez 5 miesięcy strategia przyniosła spektakularne efekty. Liczne publikacje, recenzje, newsy pojawiające się w prasie, online, radiu sprawiły, że Rojst przed premierą był wszędzie.

Liczba publikacji:

1140

Ekwiwalent reklamowy:

10 858 995 zł

Dotarcie:

35 573 454