Flash Mob

Tribute to Freddie Mercury

Tasks scope:
idea and implementation of the action, PR campaign, event coordination, media relations, digital
Client:
FilmBox Premium HD / 2021

Results

Kampania wygenerowała pozytywne publicity i podkreśliła rozrywkowy charakter kanału FilmBox Premium HD. 

W ciągu pierwszych 24h dokumentacja wydarzenia zdobyła prawie 200 000 wyświetleń osiągając 5 miejsce na liście TOP YOUTUBE VIDEOS. Obecnie liczba obejrzeń to ponad 799 tys.

Artykuły o akcji ,,Tribute to Freddie’’ ukazały się w topowych portalach informacyjnych, opiniotwórczych, plotkarskich i muzycznych online, prasie i radiach. Informacja trafiła na ponad 20 stron głównych portali internetowych. Opublikowano łącznie 54 komunikatów na 45 stronach internetowych, pojawiło się 6 newsów radiowych. Łączny zasięg działań PR wyniósł ponad  1 mln. 

Działania w mediach społecznościowych  wygenerowały ponad  300000 zasięgu, 112 000 osób śledziło wydarzenie na żywo na profilach Michała Szpaka i Queen Symfonicznie.

Flash mob ,,Tribute to Freddie Mercury" przyniósł nam jak dotąd również nominację do Golden Arrow.

Fot. Szymon Adamczyk