Wypozycjonowanie i promocja serialu Rojst, jako blockbustera poprzez skrojone na miarę działania PR. Inwestowanie w polskie produkcje i lokalne talenty stanowiło ważny element w strategii Showmax i jednocześnie było tym, co wyróżniało markę na tle konkurencji. Konieczne było dotarcie do zróżnicowanego grona odbiorców, zbudowanie świadomości nowej produkcji oraz stopniowe i ciągle rozbudzenie ciekawości u potencjalnego widza.
Dla osiągnięcia złożonego celu - zbudowania świadomości, rozbudzenia i utrzymania zainteresowania serialem oraz skutecznie budowanego napięcia w oczekiwaniu na premierę - stworzona i realizowana przez nas strategia komunikacji zakładała m.in.:
W oparciu o przyjęte założenia, konsekwentnie i systematycznie realizowana przez 5 miesięcy strategia przyniosła spektakularne efekty. Liczne publikacje, recenzje, newsy pojawiające się w prasie, online, radiu sprawiły, że Rojst przed premierą był wszędzie.